NuffnangX

Thursday, August 25, 2011

Bila Masuk Ke Office Semula

pagi nie datang bekerja semula

walaupun masih rasa sengal-sengal di pinggang

tapi tetap gagahkan diri untuk memanjat tangga ke tingkat dua

huhuhuhuhu


bila tengok meja sendiri

memang serabut aku tengok

banyaknya kerja yang aku kena siapkan

sehari jea tak datang memang begini la jadinya

nie nak raya seminggu raya nie

bila masuk ke opis semula nanti

lagi la macam mana nanti aku nak hadle


dan ader jugak sampul raya untuk aku


rupa-rupanya dari Abg Zul


kosong jea ker abg zul hehehehehe


dalam taknak tolong isikan ker hehehehhe


dah tukar duit raya semalam


tukar RM100 jea harap mencukupi


macam tahun -tahun sebelum nie banyak jea lebihnya


mana yea nak cari orang mengurut di bulan puasa nie


sakit lagi pinggang nie


semalam call m.cik yang selalu urut aku tu


tak mengurut plak di bulan puasa nie


kena bersabar sehingga raya la macam nie

4 kata-kata indah:

Ya ALya said...

cantik tudung oren tu.......

zh-ena said...

ena mmg suka pki selendang jea ke opis

Zura said...

mmg pun..pantang xdtg sehari..meja sure penuh je..

zh-ena said...

zura - tu la kan..pg2 dah kena menghadap keja dulu biasanya pg2 mengadap dulu blog hehehehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha