NuffnangX

Friday, August 5, 2011

Babah Jadi Tunggangan Kuda




ini la kerja sayang dan umar

pasti akan duduk di leher sayang

sambil terhenjut-henjut di situ

sayang plak akan terjerit-jerit la disebabkan kelasakan anak bujangnya itu



tapi aku suka lihat situasi ini

dapat mengeratkan hubungan anak dan bapak

kalau umairah nampak

pasti akan duduk di atas perut babahnya

emmm empuk tilam vono tu hehehehhehe



kelasakan umar skang nie

memang la lasak sangat-sangat

baru nak masuk 9 bulan

tapi lasaknya macam umur budak setahun

kalau dapat memanjat

memang aku boleh pitam

tahu-tahu jea sudah ada atas meja



umairah sudah nampak perubahan

sudah boleh terima adiknya main mainan dia

sudah boleh bermain bersama

sebelum pergi dan balik dari nursery

pasti umairah akan cium adiknya dahulu

sudah terserlah jiwa kakak dalam diri umairah

sayang betul pada adiknya


5 kata-kata indah:

safwana89 said...

abg long msti sakit umar wt cm 2 kat dia kn2??hehe ;)

Zura said...

xyah g fun fair lepas nie na..

~ain said...

mujur babah dia gagah perkasa.. hehhe

Farra Dhelina said...

alahaiii...kesian pulak tgok babah dia hehehe

wahida said...

budak mcm tu mmg tgh melasak...
anak2 u comel la sis..

salam dear, tengs drop by my blog n drop ur comment...awat tak follow sekali? huhu..

follow u...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha