NuffnangX

Monday, August 22, 2011

Semangat Raya

hari jumaat yang lepas

kemeriahan nak sambut raya sudah terasa

kak nana menganyam ketupat di opis

untuk di gantung di siling opis

aku dengan syikin memang tangan bangku

tak reti nak menganyam ketupat

tau makan jea hehehehhe



colour ketupat sama plak dengan colour baju dan tudung aku hehehhee



jangan tak tahu

bos aku Pn.Anna pun tahu menganyam ketupat

terlopong aku tengok dia berbelit-belit

kain riben kat tangan dia

orang cina pun tahu buat aku ketupat

aku yang melayu nie tak reti nak buat

malu jea :p


hah khir tugas dia hanya menyankutkan ketupat di siling yea

bukan menganyam pun

nasib baik la ader lelaki gagah perkasa nak tolong hehehehehe


khair turunkan tanglung yang lama

lepas tu gantung plak ketupat

ialah skang nie suasana adalah perayaan hari raya

tunggu plak la raya deepavali

kita gantung pelita plak



opis korang macam maner

ada buat deco-deco nie tak

2 kata-kata indah:

nanonano said...

meriahnye, kalau la na pandai buat,
dah alme buat gak kt opis ni
ni x, suram jek..huhuhu

zh-ena said...

nano - nak deco blh jea guna pelbagai pilihan..guna kad raya ker, guna sampul raya ker asalkan nampak kemeriahan opis kita tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha