NuffnangX

Thursday, August 18, 2011

Wajah Terbaru Umairah

semalam cuti

kami ambil kesempatan untuk potong rambut umairah

memang sayang sebenarnya nak potong lagi rambut si kecik nie

tapi kesihan melihat umairah asyik tergaru-garu kepala

setelah kami letakkan ubat cream di atas kepala dia

tu yang kami decide untuk potong jugak rambut umairah


rindu dengan rambut panjang umairah yang ikal mayang

comel sangat tika umairah berambut panjang

tapi memandangkan umairah tak suka di ikat rambutnya

tu yang kami potong paras bahu sahaja

tapi kini di potong lebih pendek lagi huhuhuhu




geram tengok kucing di belakang umairah tu


bulu lebat sangat


tapi umairah tak berani dekat sangat dengan kucing tu


sebab garang sangat


owner kucing tu cakap kucing nie kuat mencakar


umar pun suka sangat dengan kucing bam bam tu

tapi bila dekatkan dengan kucing tu

tak berani plak

terjerit-jerit si umar nie

siap pegang kuat baju babah dia

bersiap-siap rambut untuk di potong

aku suka jea rambut umairah macam nie

nampak bulat jea muka umairah

tapi apakan daya

bersebab potong rambut nie

nasib baik la umairah boleh dengar cakap amoi tu

minta tunduk kepala..umairah ikut jea

minta pandang ke kiri ..umairah ikut jea

minta pandang kanan...umairah ikut jea



wajah terbaru umairah ketika ini

pendek..macam amoi plak aku tengok

nampak lebih kemas

kena charge cuma RM5.00 jea

murah kan

8 kata-kata indah:

atty's said...

tomeynya umairah rambut pendek..

safwana89 said...

umairah lg cute r skrg ni..hehe ^_^

Ya ALya said...

memang rambut amoi ni......hehheehhe

Zura said...

alohai...comelnye...mcm anak cina dah umairah nie..

zh-ena said...

kak attys - hehehehhe cute kan

zh-ena said...

wana - betul ker nie wana :p

zh-ena said...

ya alya - tu la terus terserlah muka amoi si umairah nie

zh-ena said...

zura - tu la pasal kan ra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha