NuffnangX

Friday, August 12, 2011

Buat Kek Atas Permintaan

minggu lepas kami sekeluarga balik ke Sijangkang pada Jumaat malam Sabtu

sampai pun dah nak tengah malam

masuk rumah mak pun cuma ada abg kamal yang tengah mengadap tv

yang lain semua dah lena di buai mimpi



sayang seperti biasa la tugasnya

mengambil tilam untuk kami sekeluarga tidor

time sahur bila kami turun untuk makan

semuanya terkejut tengok kami ada

biasa la tu kalau kami memang suka balik tengah-tengah malam

macam orang bunian balik

senyap-senyap jea



kek kukus choc

fov family mak mertua aku

nie atas permintaan kak ngah

kesian sebab buat tak jadi sangat

jadi hari sabtu tu aku buat la untuk di makan time berbuka nanti

jadi buat la awal skit sebab kalau buat petang nanti tak muat dapur plak

ialah mana lagi nak masak untuk berbuka

masuk aku sekali, jadi hari biru plak nanti

jadi pukol 5pm dah siap kek tu terhidang atas meja

nampak plak si umairah

terus nyanyi lagu birthday

dah siap pegang pisau kek untuk potong kek


lepas umairah habis nyanyi

apa lagi edisi potong kek la plak

potongkan sedikit untuk umairah

makan depan kami semua

buat aksi menggoda depan kami

siap angkat ibu jari pastu cakap sedapnya

hehehehehhe

kakak-kakak sepupu dia yang dengar terus gelak tak ingat



alahai umairah :D





4 kata-kata indah:

Zura said...

budak xpose buat aksi gitu..

atty's said...

amboi shedapnya umairah makan kek

zh-ena said...

zura - mmg suka jea sakat kat org yg pose


k.atty - k.atty nak skit hehehehhe

Ya ALya said...

ena campai sini sebijik.....sedapnyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha