NuffnangX

Friday, August 12, 2011

Bulan Mengambang

cantik kan gambar bulan penuh di atas

macam lukisan jea

tapi memang betul gambar di atas

pasti bukan amatur yang snap gambar di atas



bagi kita orang perempuan

ada kiasan bulan mengambang nie

macam aku tengah bulan mengambang la minggu nie

nanti lepas ramadhan jenuh la nak menggantinya semula

puasa yang tertinggal

tengahari tadi sempat la aku makan curi-curi di dalam bilik pantry

siap kunci lagi tu

minta Kak Viji tolong belikan

time makan tu rasa macam orang bersalah jea dalam pantry tu

padahal boleh jea

bukan buat salah pun

tapi tak best plak bulan mengambang sorang-sorang nie

selalunya timing aku sama jea dengan syikin

tapi bulan nie tak sama plak

selamat berbuka puasa yea teman-teman

saya dah buka dulu hehehehehe

1 kata-kata indah:

Zura said...

bolehlah buat projek cm nie nti..hehe..tp aku xde org nk mtak tolong belikan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha