NuffnangX

Monday, August 22, 2011

Confirm Booking

lagi satu tugas yang telah aku selesaikan hari ini

mencari tempat penginapan time balik ke Melaka nanti

aku dan sayang decide nak cari hotel yang ada kemudahan pool yang best-best

untuk umairah bermandi-manda nanti

jadi Tiara Beach Resort menjadi pilihan kami time raya nanti



pagi raya selepas solat raya

kami akan terus balik ke Melaka

beraya ke semua rumah adik beradik mak

dah abis menjelajah

baru la malam akan chek in bilik di Tiara

kami booking dari hari 30/8, 31/8 dan 1/9 - 3d2n



tapi macam tak best jugak sebab Lini tak dapat nak join raya tahun nie

sebab raya ke dua family MIL Lini akan pergi ke Terengganu

sepupu suami Lini akan berkahwen pada raya ke tiga

aku tak suka sebenarnya time waktu perayaan nak buat majlis perkahwinan

ialah time tu la kita nak pergi ke mana-mana dengan family kita

dan berjumpa dengan sanak saudara



ok menginap di Tiara nie

aku dapat harga semalam cuma RM200 untuk Apt 2 bilik

jadi untuk 3D2N akan bayar cuma RM400 jea

sepatutnya utk public holiday nie harga ialah RM250

tapi aku minta jugak discount tu yang dapat RM200 jea utk semalam



aku jumpa owner nie dalam Mudah.Com

kalau korang berminat nak menginap di sini jugak selepas ini

nie no.contact En.Eiman - 012-6757367


harap umairah dan umairah akan rasa enjoy menginap di sana nanti

2 kata-kata indah:

~ain said...

nanti raya kedua ke ketiga ke, kita jumpa ye.. ena datang laa rumah emak saya! hehhee.. malam raya ketiga, kitorang buat makan2..

zh-ena said...

raya ke 3 ena dah blk ke sijangkang..IsyaAllah raya ke 2 blh la jumpa kot..calling2 tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha