NuffnangX

Tuesday, February 9, 2010

Kursus Di Putrajaya

pagi nie aku bangun awal skit dari biasa
kena ada di Putrajaya sebelum pukol 9.30am
emmmm tak tahu la aku akan sampai di sana dengan selamat
@pun akan sesat
prsint 2 aku bukannya tahu sgt
pergi sana ikut signboard ajer la
harap semuanya akan selamat la kan


sayang akan hantar umairah
ke rumah babysitter
tapi lambat skit la sayang hantar
sebab minggu nie sayang kerja malam
jadi pukol 1 lebih baru hantar umairah ke rumah Efa
petang baru la aku akan ambil umairah


harap semuanya berjalan dengan lancar hari nie
Amin

7 kata-kata indah:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

harap semuanya ok la!aku pun memang ke putrajaya ikut signboard jugak.ahahahaha

Nana said...

klw kita g sendiri ptjaya tu sure sesat punye pegi ngan amrul pon sesat heheh

Mama_Aqish said...

wah pi krusus naik pangkat ka???cayok2 k...

shafarina said...

oh jangan lupakan daku di precint 1 ni yek

[-suziey-] said...

selamat ebrkursus ena..smbil2 tu posing2 sket..ekeke:p

saya said...

whhh..pergi berkuruskus ye. hehhee... takde sesat laa.. abg polis banyak kat sana boleh tanya je..

Mak Su said...

insyallah senang kot... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha