NuffnangX

Tuesday, February 23, 2010

Kenduri Sambut Menantu

kejadian : ahad [21/2/2010]

selamat sudah kenduri kawen angah dan linda
adik ipar adk aku lini
minggu lepas majlis diadakan di N9
minggu sudah diadakan di Ladang Baru Sg.Buloh
semuanya berjalan dengan lancar




semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa
Amin



sebelum pengantin perempuan melangkah pergi ke pujaan hati
kena la amik gambar dulu kan hehehehhe



gambar famili
sayang taknak amik sekali
alasan : pakai t-shirt jea



3 of us
bila la nak bertambah family nie kan



shumie my BFF
suka plak aku dengan baju kurung grey shumie nie
cantik sangat



aksi-aksi umairah dan pija
berlatang belakangkan backdrop si pengantin



amboi-amboi bukan anak ajer nak berposing di backdrop nie
tapi ibu dan babah pun nak bergambar jugak kat sini
hehehehhehe berangan nak jadi pengantin semula hehehehehhe



hah anak buah nak amik gambar dengan p.ngah dan m.ngah
over tau si kecik berdua nie



10 kata-kata indah:

[-suziey-] said...

waa posing2 lentok..so sweet:)

Nana said...

cantik la pantin pompuan baju pon lawa

h4ni3 said...

comeynya pengantin
nasib baik dah kawen.. hehehe :D

.::WaNiE::. said...

pengantin anak satu tu over ok..hahah meh nak tumpang jugak haha

chugie said...

amboi ko.. posing maut ye.. kalah si pengantin! ahaha

zh-ena said...

suziey - feeling mcm pengantin baru gak heheheh


nana - tapikan baju time kat rumah perempuan lg la cantik tau nana


drhanie - tu la dah jd isteri org pun


wanie - biasal la tu pengantin basi mcm kita nie sekali berangan mmg over hehehhehehe


chugie - teringat dulo2

~ain said...

umairah dgn nur macam kembar tidak seiras pulak.. hehhehe

saya said...

meriahnyaa..saya suka pi rumah orang kawen.. suka tgk kenduri2 macam tu..

Redbloodsnow said...

lawa okeh pengantin tuh. jeles tgk..hehe

zh-ena said...

ain - sbb mak pak dia lain2 hehehehe


ciksaya - nnti leeya punya kenduri lg leeya suka hehehehe


zie - nnti zie kawen pun mesti cantik jugak..skang nie pun dah cantik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha