NuffnangX

Thursday, April 12, 2012

Projek Waktu Lunch

plan asal nak makan dekat-dekat ofis jea
sebab lepas makan nak pergi ke speedmart nak beli
barang pantry ofis
tapi tunda dulu plan tu - mungkin esok akan beli
sebab aku ajak syikin pergi ke the store
nak tukar baju yang aku beli minggu lepas
masa beli tak try dulu di badan - konon-konon badan tu kurus melidi la :p
tapi bila sampai di rumah test-test tengok macam sarung nangka laks huhuhuhuhu

nasib baik la boleh tukar lagi baju yang aku beli nie
kalau tak boleh tukar tak tahu nak bagi pada saper
nak bagi Lini
badan dia pun ala-ala badan macam aku gak eheh - tak ngalah dgn adik sendiri

terus beli singlet 2 helai
boleh la pakai time waktu malam
eheh cekci-cekci skit untuk tatapan suami tersayang kahkahkah

siap shopping
baru turun ke food court
makan nasi campur
nie 1st time sejak aku kerja kat GSC nie datang lunch kat the store nie
baru aku nak merasa makan nasi campur
amik nasi separuh..paru goreng..hati lembu..sayur goreng = RM4.00
macam tak percaya jea kan harga dia macam nie
murah gila beb
lain kali nak makan la nasi campur kat gerai tu
sedap pun sedap + murah laks tu
memang berbaloi-baloi

1) baju ceogsham
memang cantik gila
bila aku sarung baju nie
sangkut kat dada
tu la bila masih menyusukan anak
memang kena alert dengan size di dada yea :p

bawak tunjuk kat syikin
konon-kononya syikin nak la baju nie
bila dia pergi try
dia sangkut la kat punggung eheh
elok la tu sorang kat dada
sorang lagi kat paha
eheh

2) baju nie memang ok jea kalau aku nak pakai
cuma bila kalau selepas makan nanti terserlah lak plak tang perut buncit nanti
malu aku nanti
baik cari baju yang longgar-longgar di bahagian bawah
boleh sembunyikkan apa-apa yang patut

bila cakap kat sayang
nanti dengar laks ayat berbisa
"senang-senang pakai baju muslimah jea sayang" 
huhuhuhuhuhuhu sabar jea la kalau cakap dengan suami ayat balasannya macam nie :p

rindunya size badan dulu xs
beli tak payah nak test-test pun
berkenan terus beli
pakai confirm elok jea di badan uwaaaaaaaaaa
zaman sudah berlalu

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha