NuffnangX

Thursday, April 26, 2012

Sudah Melaram Cekak Rambutnya

emmmmm cekak rambut yang baru aku beli
memang tak sempat nak simpan
ingat nak pakai untuk majlis hari ahad nie
tapi umairah dah nampak
memang dah tak boleh nak sorok lagi la
terus melekat di kepala jea la
ok la tu, tanda umairah suka eheh

pagi nie pergi ke nurserynya
siap nak pakai 
kata nak tunjuk pada kawan-kawan dia
emmmmm nak show off la tu

sebelum turun dari kereta
"ibu cepat ambil gambar kakak" umairah

hahahahahhaha amik ko jangan ingat ibu jea nak berposing gambar
anak nak jugak snap snap hehehehehhe
nie tengok gambar bukti
nak cantikkan rambut dia sebelum ibu ambil gambar
tapi aku ambil gambar nie

"ala ibu nie...kakak tak sedia lagi" umairah
"ok kakak dah cantik" umairah

aku senyum jea layan leketah umairah di pagi hari


"1..2..3...ok smile" aku
amik ko siap tangan pun berposing

"nak tengok..nak tengok" umairah
bagi tengok sekejap

"ok cantik..jom ibu masuk dalam" umairah
baru la boleh buka pintu nak masuk ke class dia
emmmm anak adar aku sorang nie
macam-macam :p

senyum di pagi hari
siapa-siapa nak order cekak rambut macam yang umairah nie pakai

10 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

wah..dah melaram dah anak dara nie..

Zie Madini said...

HEHEHE...lawa sudah :D

|| NaFiRaa || said...

amboiii.. dah pandai melaram yer.. siap posing tak tahan tuh~

zh-ena said...

ayu - mmg kuat melaram pun

zie - biasa la zie anak perempuan

nafira - mmg kuat berposing minah nie..klu mood ok

_ain said...

Tak lama LG dpt menantu laaaaa.. hihih

salwana nordin @ che'wa said...

salam perkenalan :)

cantiknya cekak umairah :)

kain felt ni kalo buat macam2 mmg cantik :)

zh-ena said...

ain - woooooo lambat lg tu

salwana - thanks sudi jeguk ke blog ena

FirZie83 said...

amboi...sakan umairah ye kak berposing hihi...azie pun suka bila umairah suka..tq kak coz tolong promote lagik..hihi...

KizZ said...

Hihi...comel je umairah tu..

saya said...

Ha'ah kan...cantik la cekak tu blh tulis2 nama, saya suka la. Hehehehehhh.... Semalam lagi nak komen tapi tak boleh masuk komen box le pulak. Bab hantaran sobri tu nampak boleh tahan jugak ye. Cantik. Saya pon suka buat2 hantaran ni, leka dibuatnya membelek2. hehehehehh...to kakak umairah, jangan gaduh2 lagi la ye....kawan elok2 tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha