NuffnangX

Tuesday, April 24, 2012

Hujung Minggu Pergi Ke Class

hujung minggu yang lepas
aku ada class
memula aku nak drive jea sendiri pergi ke class
tapi sayang tak bagi laks - tetiba
risau kot :p

sebelum pergi class
sarapan dahulu
jadi time break nanti aku takder la makan lagi
beli roti jea
malas nak makan di cafe
sebab ramai sangat orang
nak ambil makanan pun kena beratur nanti

untuk 1st class - QMT
submit Quiz 1 yang aku baru jea buat malam sebelum class
boleh hehehehhehehe pemalas betul la aku nie

untuk 2nd class - Bahasa Mandarin
ada Ujian Mendengar dan Quiz 2
perghhhhhh memang aku main dadu jea la
sah-sah aku tak faham
tanya member sebelah pun geleng jea kepala
emmmmmm mati la macam nie lorrrr

untuk 3rd class - CTU
suka sebab banyak benda yang aku pelajari
aku suka dengar sejarah dulu-dulu
ambil iktibar
lagi plak prof aku nie suka sembang-sembang politik di malaysia nie
jadi sambil-sambil belajar sambil tu ada selit-selit jugak info terkini
5/6 nie kena submit assignment dan ada Test nanti
emmmmm bila nak start buat nie
Tamadun Cina.....

Umar si bam bam


umairah si kus kus :p

rambut depan dah panjang
nak minta Lini potong rambut depan umairah
dah mencucuk mata aku tengok

lepas sayang hantar aku ke class
terus bawak anak-anak balik ke Sijangkang
emmmmm suka la budak berdua tu dapat berjumpa dengan neneknya

3 kata-kata indah:

attyfir said...

mesti happy umairah ngn umar..dpt g umah nenek.

Zura Tahir said...

packed jadual ko na..

zh-ena said...

k.atty - tu la blk umah jea mcm2 benda nak diciterkan

zura - tu la tak terkejar masa aku ra klu aku ada class

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha