NuffnangX

Thursday, April 26, 2012

Sibuk Membuat Hantaran

sejak malam tadi
aku sudah mula mengubah hantaran pertunanagan untuk sobri - adik lelaki
adik aku nie dah risau sangat naper kakak dia tak gubah-gubah lagi hantaran dia
emmmmm takder mood nak buat
jadi malam tadi hanya sempat buat deco untuk bekas hantaran
dan hanya siap mengubah 1 hantaran
semua bekas hantaran dah siap deco
skang nie cuma tinggal nak mengubah barang-barang yang di letak ke dalam bekas hantaran sahaja
benda tu boleh gubah pagi ahad nanti
cuma tinggal nak meletak dalam bekas jea
simple jea

bekas hantaran sebelum di deco
bekas besi nie di beli di Nilai 3

setelah siap di deco
macam mana cantik tak :p

baru siap 1 hantaran
bekas letak cincin
macam mana cantik tak

baru tahu umar takut dengan burung palsu tu
hehehehhehehe agak-agak umar nak kacau aku buat kerja
laju jea aku tunjuk burung palsu tu
mencicit dia lari ke depan semula
hehehehehhee memang lawak

hantaran akan ada :
1) kain pasang untuk majlis nikah
2) kain ela 2 pasang untuk kakak kepada bakal tunang adik aku - langkah bendul
3) kek - secret recipe
4) sireh junjung
5) cincin pertunangan
6) buah-buah
7) pewangi


pagi nie contact dengan Ayu
aku nak order Rainbow Cake dari dia
tapi nie cake nie bukan untuk bagi pada sebelah perempuan
cuma hadiah aku kepada Sobri jea
bakal berjumpa dengan Ayu la sabtu nie
tak sabar nak jumpa Ayu..noleh la jumpa dengan dak Aqil dan Dak Ara
eheh

kalau korang nak order cake dari Ayu - macam-macam jenis cake Ayu jual

6 kata-kata indah:

Anonymous said...

Cantik. .pandai ena mengubah hantaran. .

mummy_ayu said...

busy busy.......

adianiez AIDA said...

teringat waktu aida pregnant kan syuhada dulu. walaupun sarat, tetap abiskan buat hantaran adik nak kawin :)

Zie Madini said...

wahhh..pandai gubah hantaran rupanya ena. lawa! dulang tu pun lawa gak. stylo!

nad said...

kite dh lepas saat2 bizi tolong adek kenduri, hehe

zh-ena said...

ira - bakat terpendam

ayu - tu la bz skang nie

aida - tu la utk adkkan kena la buat jgk..klu org lain taknak la

zie - bakat terpendam nie zie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha