NuffnangX

Saturday, March 5, 2011

M0rning Semua


hai auntie semua
umar dah pandai pegang b0t0l sendiri
biasanya aku suka bagi umar minum air masak selepas susukan badan
dah jadi habit plak sama macam umairah dulu-dulu
sampai skang nie pun sama


cuma umairah selepas minum susu
mesti nak minum air sirap plak
aku tak la letak banyak sangat
cuma bagi air tu jadi c0l0ur merah jea
tawar memang tawar la
tapi tu je la air dia nak minum pun
air masak plak nak minum dari b0t0l mineral
takkan langsung minum dari cawan


umar sakng nie sudah mula nak melangkup
ada2 masa umar dah b0leh melangkup sendiri
jadi mmg bahaya tinggalkan umar ses0rang
ialah kepala tak kuat lagi nak angkatkan
tertiarap dengan kepala masih tersembam lagi


cha y0k cha y0k umar
cepat membesar supaya b0leh kawan dengan kakak umairah

4 kata-kata indah:

chugie said...

baby kedua aku pun suka minum air masak na.. syukur sangat2.. dh lah die tengah kena jaundis ni!

Farra Dhelina said...

elok lah minum air msk,,elok utk bby

A N A K - A N A K K U said...

heheheeh....x sbr nk tgk dia membesar pandai mainkan...

Zura said...

dulu umairah selalu wish good morning..lah nie umar plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha