NuffnangX

Friday, March 4, 2011

pagi semalam hantar umairah
masuk jea simpang nak masuk taska
dah buat aksi kung fu dalam kereta
taknak pergi taska plak dah
apa kes nie
dalam kepala 0tak aku dah macam-macam pikir
semuanya pikir jahat jea la
k0rang macam tu jugak ker
n0rmal kan?


puas la memujuk si kakak nie
supaya ada hati nak masuk ke taska dia
semua petua untuk memujuk habis sudah aku pakai
finally bila pr0mise nak beli jajan petang nie
baru la angguk kepala nak masuk
adehhhh parah nie kalau tiap2 hari nangis
k0pak duit aku dibuatnya


bila jumpa cikgu dia dah 0k
emmmm macam2 la umairah nie


petang aku ambil lewat skit keluar dari 0pis lambat
puk0l 6pm baru sampai
tapi lega jugak sebab ramai yang tak ambil anak-anak masing-masing lagi
bila nampak jea muka aku
aksi mencebik mulut dan buat muka sedih
hehehehhe ibu tak tertipu tau
kelam kabut la kutip barang2 dia
tarik beg dia
ambik kasut dia nak pakai
siap salam pada cikgu dan kawan2 dia lagi
hehehhehe


bila aku nak ambik beg tarik dia nak aku bawakkan
terus umairah angkat jari telunjuk dia sambil g0yang2kan
"n0..n0..n0.."
hahahahhaha nak tergelak aku dibuatnya
amb0i dah pandai berdikari yea anak ibu

j0m layan umairah tarik beg dia




tarik la perlahan-lahan beg dia



0k jap saya kena layan perangai ibu saya nak ambik gambar nie
kalau tak berp0sing nanti ibu saya taknak bergerak



wah dari atas pun ibu nak ambik gambar saya
emmmm layan jea la ibu saya nie yea



ibu nie tak abis-abis la nak amik gambar
cepat la kakak dah penat nie



cepat ibu buka kereta
kakak nak masukkan beg kakak nie



ibu kakak dah tinggi la
teng0k kakak berdiri kepala kakak dah kena bumbung kereta ibu la



teng0k kakak b0leh bergayut macam 0rang utan bergayut la ibu



yeaaaa kakak dapat jajan
tu la ibu pr0mise lagi dengan kakak
jadi kakak kena la tuntut
tak baik kan mungkir janji


layan

5 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

hehehe senang nak sekolah mcm nie....biasalah diorg de mood gak tue

saya said...

wahhh..kaka dah dok taska ye.. good girl..jangan nangis2 yee.. love you & umar too..

Zura said...

hahaha...puting xlekang dr mulut...

nurul said...

mmg mcm tue laa ragam kak.. mcm anak nurul masok skool pun sama.. tue dh 4taun.. fuhh.. pg2 1 umah leh dgr suara.. hehehe.. sebab saye nie x penyabar..;) ada musim x mo pakai baju skool.. ada musim alasan cikgu pukoi.. betul ka? tp biasa laa bdk2 nie.. kadang2 ada ja cita dia.. kadang2 betoi.. bkn slalu dia kata maknanya dia saja bt alasan.. hehe..;)

ida khairani said...

Berapa umur kaklong ni? Bijaknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha