NuffnangX

Friday, April 20, 2012

Gabra...Kecut Perut Tapi Masih Lagi Tak Buat

hari ahad nie ada class
dah tahu ada Test dan Quiz
tapi
masih lagi tak baca buku dan buat latihan
masih lagi berjimba-jimba
masih lagi buat tak tahu jea
nanti pagi ahad baru lah
akan rasa macam-macam

uwaaaaaa macam mana nie
nak buat malam nie
kena buat tempahan kuih
nak buat hari sabtu siang - kena hantar kuih lepas tu nak berjimba-jimba :p

emmmmmm
class mandarin laks
ada soal-jawab berpasangan
entah dengan saper pasangan aku nanti nak komunikasi bahasa mandarin

Assignment yang kena hantar 6hb May nie
apa pun tak buat lagi
cuma tinggal dua minggu sahaja lagi

emmmmmmm


4 kata-kata indah:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

buat satu2.. jgn stress ye

ieda said...

slow2 buat dik ..
insyaallah boleh ;)

saya said...

Study jangan tak study...nanti boleh buat revision dengan umar. Hehehehhh...

Zie Madini said...

whoaa! pandai berbahasa mandarin lah kalau gnie ek.
ni hao ma? ehhehee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha