NuffnangX

Wednesday, April 4, 2012

Bawak Cd ke Nursery

sekarang nie umairah suka sangat bawak CD terbaru
yang di beli ke nursery
umairah cakap best tengok ramai-ramai
tengok kat umah tak best
emmmm pandai la cakap macam tu

jadi semalam umairah dan rakan-rakan ciliknya
layan tengok Barbie
macam mana la keadaan hero-hero tengok sekali citer barbie tu kan
eheh mesti swettttt jea :p

lagi satu perangai umairah
memang tak suka bawak any foods ke nurserynya
sebab taknak kongsi dengan kawan-kawannya
kedekut tau umairah nie

anak korang macam mana bila perge ke nursery

1 kata-kata indah:

Nad @ MamaZakwan said...

saya jaga sendrik je huhu!suke ar tgk rmbut umairah!!!giler suke!comey cam anak cine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha