NuffnangX

Tuesday, April 24, 2012

Gedik Santai Di Tasik Biru

cerita hari sabtu yang lepas
sebab bosan duduk di rumah
ajak lini pergi round-round kampung
suka la 3 budak cinonet nie
terus melompat masuk dalam kereta

singgah ke Petronas untuk isi minyak dan beli jajan
tetiba Lini ajak lepak di Tasik Biru
jadi ok jea la
lagi plak jam baru pukul 6 lebih
lagi pun dah lama gila tak lepak di tasik biru - ialah nak buat apa pun kat sini
tiap-tiap hari lalu tepi tasik nie
bosan laks nak lepak kat sini

pergi petang tu
mak aiii banyaknya sudah berubah
ramai orang berniaga tepi tasik nie
cakap la nak apa
tapi aku tak beli apa-apa pun
just tengok jea sebab jajan pun dah beli banyak
Mr.potato
Cheezie
dua-dua aku suka
banyak beli jajan tapi 3 budak kecik nie dah makan dalam kereta

umairah dan umar
air kotak milo memang kewajipan kena beli

Lini dan Pija

memula aku taknak keluar dari kereta
tapi macam kesian laks tengok budak 3 orang
terkelip-kelip mata tengok air
jadi lepaskan dari dalam kereta
main tepi air jea

umar jea memula aku tak bagi turun
dukung jea dengan ibu dia
tapi bila dia dah tengok kakak-kakak dia seronok jea main air
dia pun minta lepaskan diri jugak la

memula jea sinsing seluar
tapi lepas tu
habis basah
umar lagi best
terus jea duduk dalam air eheh

anak happy
ibu-ibu pun tumpang happy jugak
tapi kelakar jugak
sebab bila umairah nak ke dalam air 
aku memang menjerit la
sebab risau kan
sebab tasik biru nie banyak kes terjadi

aku rasa couple yang duduk sebelah kami mesti rasa benci jea
ialah ada 2 orang mak cik yang asyik la terjerit-jerit hehehehehe

aku dan lini
saper lagi tembam hahahahhahaha

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha