NuffnangX

Monday, April 30, 2012

Rainbow Cake from Ayu

sabtu malam yang lepas
dalam sibuk sibuk menguruskan majlis adik
sempat lagi aku bergegas ke shah alam untuk berjumpa dengan Ayu
nie kes aku order kek dengan dia la
kalau tengok blog ayu nie
memanjang aku jadi kebulur walaupun baru jea lepas makan hahahahahhaha

tempat kami berjumpa ialah di station minyak shell
di stadium shah alam 
ala dekat jea dengan giant
seksyen baper erk..kelupaan sekejap

finally dapat juga jumpa dengan Ayu
last jumpa masa perjumpaan member blog di Tasik Perdana dulu
time tu ayu tengah sarat preggy
laa nie baru dapat jumpa semula

suka chit chat dengan ayu nie
orangnya memang ramah
tak malu dan segan nak berborak dengan dia :D

dak ara
jumpa jea ngan ara nie
terus aku cubit-cubit pipi ara eheh
finally dapat gak cium si bam bam nie
aqil laks tidor dalam kereta
tak dapat nak cubit pipi bam bam aqil  eheh

tengok aksi umar
dia geram nak ambik handphone dak ara
lagi xcited nak ambil sebab ara tengah layan citer upin & ipin - kalau tak silap aku la
betul ke ayu :p


nie la rainbow cake ayu
2kg+++ cuma RM120.00 jea
terjamin sedap dan yummmyyyyyyy

lain kali boleh la order lagi
jadi siapa-siapa nak order untuk sebarang majlis
jangan segan-segan nak order


2 kata-kata indah:

nad said...

tgk je pun dah terliur, huhu!

Sidratul Muntaha said...

huhu..
muka aku semak je..
muka letih
ahahaha...
umairah tkut sungguh bila kau pakai spek.
bila dah bukak..
baru lah nka dekat2.
ahahah..
Ena..order lagi tau..
mak buat special punya.
rindu gila la dgn kawan2 blogger.
entah bila la ade gathering lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha