NuffnangX

Tuesday, April 24, 2012

Oxy Nase - Bagi yang Kena Selsema Tak Baik-Baik

Ya Ampun
aku nie kalau sudah kena selsema
memang susah gila nak baik
nak dekat sebulan selsema aku nie
macam-macam ubat dah makan tapi tetap tak baik jugak

sebelum nie kalau aku kena selsema
memang guna oxy nase nie
tapi sebab dah habis tak pergi beli semula
skang nie kena asyik lupa jea nak beli yang baru

jadi semalam emmang dah tak tahan sangat
minta kebenaran dari Anna
aku nak pergi ke farmasi sekejap untuk beli benda alah nie
nie la dia oxy nase
jenis yang spray
cuma kasukkan jea ke dalam lubang hidung kita
picit pada pemegangnya
akan keluar semburan air
tak sampai 1 minit 
akan lega lubang hidung kita
terus boleh bernafas macam biasa
aku panggil ubat ajaib eheh

kononya la nak pakai eheh
kalau korang sudah kena selsema dah susah nak bernafas
try la pakai nie
harga pun RM17.45 jea
boleh simpan dalam handbeg jea
nak guna boleh tersu pakai jea

selamat mencuba 

5 kata-kata indah:

Lina said...

x pernah tau pulak benda alah ni bole guna utk selsema...pas ni klu kena selsema x baik2 bolelah try

Zura said...

xpnah th pun na..boleh try jgak nie...

zh-ena said...

lina - mmg blh ok

zura - pas nie blh la try klu kena selsema

Zie Madini said...

zie pernah pakai ni. lepas spray...selesa je hidung kan :)

zh-ena said...

zie - betul tu mmg selesa lubang hidung lepas spray dgn benda nie..tidur pun selesa jea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha