NuffnangX

Wednesday, September 19, 2007

TeMpAhAn MaSiH Di BuKa

mlm td aku pergi umah idah nak hantar sample kuih raya..anak dia yg kembat dah msk 2 thn dah..cpt ajer masa berjalan kan..anak dia pun dah besar..lg plak kembar lg lah bertambah2 comel..

aku bwk sample kek brownies, cupcakes, choc chip, choc rice ngan badam cornflakes..idah ngan hubby dia nak order semua cookies yg aku bwk nie 50 pcs setiap satu cookies..alhamdulillah dah bertambah org mengorder cookies ngan aku..

mlm td pas balik dr umah idah terus aku buat choc chip sbb customer cina sayang nak cookies tu 50 pcs..customer cina tu ckp sedap than nak tempah sbb nak makan waktu kat opis nnti..kiranya nie adalah cookies yg pertama yg berjaya di jual..sbb yg lain baru tempah dan akan mendapat cookies diorg seminggu seblm raya..

aku harap Allah beri kesihatan yg baik kepada aku sbb nak buat cookies banyak pas nie..aduh larat ker aku nak buat semua nie sorang2

tak kira sayang kena tolong aku buat cookies

2 kata-kata indah:

wak_ron81 said...

ade gak member2 babah yang order kebanyakannya btul2 sblm raye

zh-ena said...

klu mcm tu ina buat jer pastu pack dlm botol jd kalau ada org yg nak last minute cookies still ada..kalau tak abis kita blh bwk cookies nie kat kg sayang ngan kita berdua kena mkn sampai abis lah ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha