NuffnangX

Monday, September 10, 2007

PeRjUmPaAaN MaLaM MiNggU

mlm minggu yg lepas aku join group sayang pergi makan2 kat Bangi..kami semua jumpa kat rumah Bob 1st..guest what????

aku ngan sayang org yg lambat sekali yg sampai..janji jumpa kol 8pm..emmm nak sampai awal camner, aku sampai umah pun kol 8pm..aku balik kerja lambat lah..ada satu keta waja yg ayie buat tak siap2..aku dlm opis hangin ajer satu badan..customer nie pun satu hal dah nak tutup baru lah nak datang..hampeh tul

pas solat magrib n ready to go..sampai umah bob kol 9pm..

yg ajak pergi sana adalah idea Azad..ada 4 couple yg pergi

aku + sayang, bob + nurul, azad + mira, yb + gee

tak sangka plak sbb aku, nurl ngan gee pakai baju sama colour - purple
cuma mira ajer tak sama munhkin sbb dia tak kahwen lg kot jadi tak serasi bersama

aku bg cupcakes ngan brownies kat diorg..nak test market jd kena lah bg diorg rasa 1st..mcm mira ngan azad nak kahwen blh lah tempah cupcakes wedding kat aku eheh

sampai kat kedai makan nie (nice lah tempat nie) ingat nak makan kat atas pondok tapi bila tgk kami yg ada, takut runtuh plak pondok nie nnti..ialah rasanya tak muat utk manampung bilangan kami utk lepak makan kat atas pondok nie..jd kami mkn kat meja biasa ajer..

bila pilih hidangan kami serahkan pada mereka yg pandai utk menilai..saper lg kalau bukan si Azad..dia yg tunjuk tempat nie jd dia kena introduce menu apa yg sedap..

banyak jugak lah kami mkn..

ada:

*bawal msk 3 rasa
*ikan kerapu msk 3 rasa
*kailan ikan masin
*cendawan goreng tepung
*sotong goreng tepung
*tomyam

mmg sedap lah..dlm tgh mkn tauke kedai buka siaran bola (kedah vs perak)..apa lg sorotan mata msg2 mesti lah kat tv..isteri kat sebelah dah tak pandang..isk isk isk
yg menang kedah 3-0

pas mkn apa lg msg2 bwk diri lah..sayang ckp Azad belanja kali nie..emmm dah dapat bonus ker

dlm kereta aku tido ajer lah..mata aku mmg dah tak larat nak buka dah..ialah mlm td aku tido kol 3am..

apa2 pun thaks Azad sbb belanja kami..next time blh lah belanja lg erk


dr kiri : gee, yb, bob & nurul


dr kiri : azad, mira, aku & sayang







0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha