NuffnangX

Saturday, September 29, 2007

AkSi Si CoMeL

comel nie kucing family aku..comel nie mmg manja sgt..ngan semua org lah dia manja..kalau aku baru balik kerja mesti dtg sbb nak minta tlg garu kan kepala dia..yg specialnya dia nak garu kan kepala dia guna kaki..jd kena lah tenyeh2kan jari kaki kat kepala dia..mmg syok dia kekadang sampai terlentok lah sampai tertido

ngan maa dia takut skit sbb maa garang skit ngan dia..tapi comel pandai amik hati maa aku..pg2 mesti kejar ayam yg datang kat kedai maa aku..pastu tlg kutip sampah (mesti org tak percaya kan) dia kutip guna gigi dia lah..nnti lah aku letak gambar bukti dia kutip sampah..

skang nie jd kegilaan dia sbb pantang saper2 start engine keta..mesti dia dah sampai kat keta tu..pastu bila buka ajer pintu bukan tuan yg msk dulu tapi comel yg msk dulu..jd skang nie aku seblm pergi keja mesti bwk round2 dia dulu, kalau tak bwk maa ckp comel akan merajuk..kelakar tapi benar tau

nie aksi2 comel bila dah naik keta :









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha