NuffnangX

Wednesday, September 19, 2007

PuTeRi : 2 BuLaN

ari genap puteri dah 2 bulan..geram aku tgk dia skang nie..dia dah pandai senyum bila ada org agah2 dia..mmg cute..hidung mmg terletak, mancung btl..

skang nie setiap ptg pas balik dr kerja aku mesti pergi umah ana lari kan anak dia jap..dpt cium ngan dukung jap pun jd lah..harap ngan sayang anak org akan melekat kat aku plak pas nie dapat anak kan..

uwaaaa bila lah rezeki aku ngan sayang nie..kalau saper2 ada petua utk dpt kan anak, bgtau lah saya erk..dah teringin tahap gaban aku nak baby nie..

skang nie bertambah jeolous aku kat member aku diorg sbb dah ada baby..


Puteri : tgh tido dlm buaian


dan terjaga bila dgr bunyi bising - kami lah yg buat bising tu eheh


besarnya mata puteri


sobri teringin nak adk


lini


sobri & hakim

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha