NuffnangX

Friday, September 7, 2007

LuNcH TiMe

ari nie last lah aku ngan shumie pergi Jusco Kepong sbb minggu depan dah puasa..sampai sini apa lg mmg terus pergi tempat makan lah lapar siot....

shumie utk minggu ke lima tetap menu yg sama Chicken Tappayyaki..aku pun sama gak eheh

kali nie aku minta extra soup, tak sangka plak kena charge RM2.00..teruk tul ialah last 2 weeks shumie minta extra soup tak kena charge pun..

"ko minta kat saper?"

"aku minta kat bangla ari tu.."

"ko kenyit mata ker kat bangla tu dapat free jea soup that day.."

bantai gelak ajer lah

kalau kena bayar mmg tak minta extra aku td..hampeh
sampai ke sudah aku tak hirup pun extra soup tu..sayang ajer & membazir..mungkin dah kecik hati kot


aku yg comel


shumie

aku plak tertinggal kad Jusco kat rumah jd kena lah bayar parking RM1.00..hampeh lg sekali

lg sekali rugi sbb aku aku ngan shumie beli present utk Su..hargar hamper baby tu RM54.80 (set Pureen)..hadiah nie beli berkongsi bersama ngan shumie ngan imah sekali..imah tak dpt join pergi ahad nie sekali sbb ada hal..yg sally plak bila aku tanya shumie, dia ckp sally tak nak drive pastu kena jemput sally kat komuter..

hai msg2 dah ada kereta pun taknak gunakan..kalau dulu takper lah..entah lah - fikir sendiri lah

minggu nie pun tak berkesempatan nak guna mesin kaki ogawa..ramai plak nyonya tgh guna mesin tu..alahai
tak dapat lah nak lega kan kaki aku nie..uwaaaaaaaaa nak guna gak
nampaknya kena minta sayang beli kan mesin nie lah (ting..ting..ting..blh lah sayang)

pastu kami msk kat kedai POPULAR..biasalah aku nak cari novel baru..kali nie aku beli novel "SENAFAS RINDU" karya Damya Hanna..nnti aku bg komen ttg novel nie..after aku read laa

mlm td aku buat Bluberry Cheesecake Muffin - sedap tapi manis skit..after this kalau aku nak buat kena kurangkan gula la


blueberry cheesecake muffin


sedap tau

ari nie aku nak buat apa plak er..

brownies or cupcakes ??????

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha