NuffnangX

Friday, September 21, 2007

PlAnNiNg : ReUniOn BeRbUkA PuAsA

sekang nie ada 3 group yg aku akan berbuka puasa bersama2..

1st - ngan member2 sayang
2nd - ngan member aku (member kolej)
3rd - ngan member aku (rakan kerja kat APPCO KL dulu)

yg plan member kolej dulu tu shumie yg handle..yg reunion ngan member2 sayang ngan member kerja aku kat kl, aku yg handle..member sayang tu aku handle ngan bob..yg kl plak aku handle sorang2 tapi ade support dr member yg lain..sbb ada yg bg date yg sesuai, tempat utk berbuka..tak sabar nak jumpa bekas rakan sekerja kat KL dulu, dah lama sgt tak jumpa kan..

rakan kolej yg join :

* aku
* shumie
* imah
* zura
* leen
* dee
* sally
* zo

rakan member sayang akan join :

* aku ngan sayang
* epoy ngan fid
* bob ngan nurul
* yb ngan gee
* azad ngan ..... (tak ingat lah nama tunang dia)
* mungkin ada lg yg join kot (tak kenal lah)

rakan sekerja kat APPCO KL

* aku
* kak hasmah ngan idlan
* kak yan ngan fendi
* kak farah ngan hadi
* kak mai
* kak fiza
* eka
* azhari
* sham
* farez
* mungkin akan ada penambahan

skang nie aku tgh pikir kat maner lah nak berbuka..ngan member kolej kami akan berbuka kat Big Plate..

ngan member sayang ngan rakan sekerja aku still dlm "Jlan2 Cari Makan Lg"
emmm kak hasmah ada bg senarai tempat yg blh berbuka puasa tapi takder tempat yg menarik, price pun punya lah mahal..nnti pilih tempat yg mahal2 karang ada pulak yg makan hati..jd better pilih tempat yg bawah price RM50.00..langkah berjaga2 perlu di ambil..

aku ada 2 tempat utk di ajak kat Big Plate kat Subang Permai ngan Chicken Hartz kat Sunway Pyramid..

saper ada idea plz helped me kkkkkkkkkkkkk

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha