NuffnangX

Thursday, September 13, 2007

1st DaY FaStiNg MoNtH

liat btl msg2 nak bangun pagi..sayang yg kejut aku bangun pg..yg paling liat nak bangun seperti biasa lah NASIR adk aku yg bongsu..pg nie maa msk ikan bilis goreng ngan bawang, sambal sotong & sup sayur..aku tak mkn banyak sgt sbb tak lalu lah nak makan pg2 buta..tapi sbb nak dpt kan pahala sunat kena lah bangun dan mkn skit..

aku tgk sayang mkn berselera ajer..kalau bab mkn mmg berselera ajer..bukan sayang sorang ajer yg berselera, kaum lelaki yg kat umah aku nie mmg berselera mkn..lini tak abis pun nasi yg dia mkn..membazir ajer..

aku mengemas kat dapur & basuh semua pinggan mangkuk pastu msk tido..sayang ckp taknak tido takut terlajak jea..dia ajak berborak..aku layan ajer..tak lama tu aku dah zzzzzzzz..kol 7am aku terjg tgk sayang tido kat sebelah aku..laa ckp taknak tido..

mlm td kami anto brg2 kat umah sewa..sayang bwk balik van company utk bwk katil ngan brg2 yg lain..ingat nak bwk cham ngan nasir ajer nak tlg angkat brg tapi p.cik awe tawarkan diri nak tlg..pastu maa nak ikut pastu kak yan pun dah ikut jd ramai lah yg ikut sekali..anak kak yan semua ikut dan tak tinggal sekali si hakim..sibuk ajer hakim nie..

yg kelakarnya baru kami tahu yg hakim nie gayat tempat tinggi..masa naik tangga, hakim akan pegang kekisi tangga..naik satu setiap anak tangga pun lambat sgt..bila sampai atas nafas dia trcungap2..kesian hakim..bila turun lg lah lambat jd maa yg tak sabar nak tunggu hakim turun, terus maa aku gendong hakim turun..hahaha marah hakim sbb dia nak turun sendiri mcm baby ngan angah..

mmg letih gila lah..sbb kena buat 2 trip utk bwk brg naik atas..nie baru skit ajer bwk naik atas..ada lg kotak2 yg ada kat rumah yg tak bwk lg..uwaaaaaaa nak angkut lg nie


maa terus ajer landing kan diri pas naik lima tingkat - letih ooooo


hakim ngan kak ngah - happy btl panjat tangga 5 tingkat


sayang ngan cham - senyum dlm kepenatan


mesti serik nak datang lg kan - kena panjat tangga

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha