NuffnangX

Friday, September 28, 2007

SuRvEy TeMpAt ShOppiNg

lepas jea balik keja cpt2 aku bancuh semua bahan2 utk buat cookies sbb kawan sayang nak cookies tu ari nie..mmg pnt lah tapi rasa enjoy sbb dapat sambutan kat choc chip aku..alhamdulillah

lepas siap buat cookies, aku, sayang, maa ngan nasir pergi Shah Alam..kami pergi Tesco Extra, ingat nak beli bahan2 basah (ayam,daging,sayur @pun apa2lah sbb peti sejuk dah kosong) tapi lain plak yg kami beli..aku beli lah skit2 kelengkapan umah sewa kami, yg maa plak beli pakaian..nasir plak amik kesempatan utk beli seluar dalam..sayang plak beli sandal ngan underware gak..

ingat beli skit ajer tapi penuh satu troli kami bila dah sampai kat kaunter..hahahah nie bukannya nak survey tempat shopping tapi mmg btl2 shopping..aku siap beli tepung gandum ngan buttercup sbb kat tesco nie murah skit berbanding kat NSK ngan LMC..baik aku beli ajer kat sini..btl tak


troli yg sarat ngan barang kami berempat

sampai umah kol 1 pagi, sayang terus ajer makan sahur..aku plak makan cookies choc chip..patutlah dpt sambutan sbb mmg sedap...hahahaha puji diri sendiri plak

balik keja nie nak beli bahan2 utk cookies lah..dah kena start buat cookies yg org order lah..tinggal 2 minggu ajer nak raya..kena ajak sayang nie

esok kena keja lah..cuti esok di ganti ari isnin

2 kata-kata indah:

leeds said...

hiiii inaa.. :)
1st time smpi blog ina ni..baru berkesempatan ni..hehe

thanks sbb slalu komen kat blog leed.

leed nk link blog ina ni k! :)

zh-ena said...

eheh thanks sbb sudi sampai blog ina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha