NuffnangX

Thursday, September 20, 2007

Cian Nye SaYaNg

pg td dlm kol 3 lebih aku dgr sayang batuk2 pastu aku dgr uwekkkkkk

sayang muntah..cpt2 aku bangun pastu bg tuala kat dia..naper sayang nie..dah 2 hari keadaan dia mcm tu..badan sayang asyik kuar angin ajer pastu rasa loya2, nak pitam, badan rasa lemah ajer dan pagi nie sayang muntah plak..sayang sakit apa nie..bila ajak pergi klinik sayang taknak pergi plak..risaunya hati aku nie

bila sayang dah ok kami sambung tido semula..tapi dlm diam aku tak tido pun, bila aku dah dengar dengkuran sayang baru lah confirm yg sayang dah tido..than baru lah aku selesa nak tido..cian sayang aku nie

kami bangun sahur kol 5 pg..aik semua tak bangun lg ker..maa pun tak bangun lg, smlm pun bangun lambat jgk..emmmmm nasib baik sempat lg nak makan..sahur nie aku cuma panaskan semua lauk berbuka semlm..asam pedas ikan parang ngan singgang..sayang aku bg minum air milo (ada susu kena minum jgk sbb pg td sayang kan muntah)


ptg aku dpt panggilan dr mak mertua aku yg kakak ipar (kak seri) dah kena tahan wad kat Hospital Klang..kena tahan sbb baby dlm kandungan dia besar sgt jd kemungkinan akan kena operate..takutnya aku dgr bila nak dengar operate..harap2 tak jd operate lah biarlah bersalin normal, tapi kalau baby dah besar sgt baper banyak plak yg kena potong kat bawah tu kan..ngerinya


mlm tadi aku buat last sample utk cookies raya aku..aku buat hazelnut ball ngan treasure..mmg leceh lah nak buat cookies nie..nasib baik lah sayang ngan lini tolong aku buat..

siap semuanya dlm kol 1 lebih pagi lah jgk..ingatkan sayang dah tido tapi tgh aku mengemas bahan2 cookies, sayang pun tlg aku mengemas sekali..mesti kesian kat isteri dia sbb dah kol 1 pg tapi tak tido2 lg..aku basuh pinggan mangkuk, sayang tolong kemas kat atas meja ngan sapu lantai..thanks sayang sbb menolong..mmg banyak membantu ina..love u honey



mcm biasa lah lepas solat subuh berjemaah ngan sayang kami sambung tido semula..

2 kata-kata indah:

wak_ron81 said...

ntahlaaa... kerap gak babah sakit sejak akhir2 nie...
rase lain jer...

zh-ena said...

mmg pun sayang jd mcm ina dulu tiap2 bln mesti sakit..tak kesah la demam ker, batuk ker, etc

sayang kena jg skit kesihatan tu skit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha