NuffnangX

Monday, September 10, 2007

Good LuCk SaYaNg

pg nie ingat nak tumpang shumie pergi kerja sbb sayang nak guna keta..nasib baik aku buka hp dlm kereta ialah kalau dah sampai umah shumie aku buka hp lg lah naya..shumie MC ari nie sbb dia cirit birit

sayang nak naik motor ajer tapi aku halang ialah dah lah hujan, nak naik motor mcm maner..nnti basah lah..lg plak sayang ader interview kat Welfare kol 5pm..jd kena bwk baju kemeja..kalau naik motor nak letak kat maner kemeja sayang tu..lg plak nak letak maner semua fail sijil tu..sayang nie..aku tahi sayang risau kat aku tapi bg aku sayang lg memerlukan kereta..

tak per balik kerja nie aku naik bas ker @pun minta zaidi hantar aku balik ker..tgk lah mcm maner..tak kesah pun

ari nie mechanic tak dtg pun..ayie tak tahu lah naper tak dtg..suhaimi mesti lah cuti sbb kak mira baru bersalin..zahari plak tak tahu lah naper..teruk btl lah si zahari nie, dia dah lah buat praktical kat sini tapi selalu tak dtg..bagitau kat Akademi Saga nie mesti praktikal tak lulus..asyik ponteng ajer

aku harap sayang berjaya interview nnti..ialah kalau dpt kerja kat situ dekat skit ngan rumah..blh lah sayang hantar aku pergi kerja dulu pastu baru dia pergi kerja..insayaalah kalau ada rezeki kat situ

ptg nie nampaknya tak jd lah nak lawat kak mira kat hospital sg.buloh..sbb semlm aku plan ngan shumie nak lawat kak mira ari nie, nak tgk baby suhaimi ngan kak mira..

tgk lah mcm maner nnti

ina doakan kejayaan sayang

petang pas habis kerja aku pergi kedai MANJAKU utk beli hamper..aku, hasan ngan shumie nak pergi lawat kak mira..

pas dah beli hamper aku ngan hasan lepak tunggu shumie kat KFC..aku belanja hasan mkn sbb baru jea jd pengantin baru 13 august lepas..tak dpt dtg jd belanja lah dia mkn..tu ajer lah..shumie plak dtg lambat..nak amik dia kat umah dia tak bg..dr tunggu dlm KFC aku ajak hasan tunggu dlm kereta..dah bosan aku tunggu kat dlm KFC nie..bila dia sampai aku tgk dia ttiba angin satu badan..aik saper yg sepatutnya angin nie..kami @ dia???? pelik tul

hasan cuba borak ngan shumie pun shumie buat tak tahu ajer..jd aku yg dah paham sgt perangai shumie aku wat tak tahu ajer lah..tunggu lah angin dia ok sendiri nnti pandai2 lah dia tegur kami..

time isi minyak baru lah shumie tegur (angin dia dah ok kot, aku plak malas nak tanya)..kami sampai kat hospital sg.buloh kol 6pm..wad tingkat 6C..

comel btl anak suhaimi ngan kak mira..emmm bila turn aku ngan sayang kan..

kol 6 lebih sayang plak sampai..dia dr interview kat welfare..shumie balik ngan hasan..sebenatnya shumie nak balik ngan aku tapi wallet shumie tertinggal dlm kereta jd kena lah jgk ikut hasan balik..


one happy family - kak mira, suhaimi ngan baby boy


kak mira ngan baby boy nyer


baby boy - jgn ikut gatal ayah nyer sudah lah


hadiah utk baby kak mira & suhaimi


baby boy ngan auntie ina


hasan (yg baru kawen) & suhaimi (baru jd ayah)

pas tgk baby suhaimi..aku ajak sayang pergi The Summit..nak tgk citer The Invasion..sbb kat wayang situ dah ada star jd blh lah pergi sana..lg pun aku ajak pergi sana pun nak cari VCD citer korea..mmg banyak lah citer korea kat sini..rambang mata aku nak beli yg maner satu..

nampak gayanya selalu lah aku akan ajak sayang pergi Summit..blh la erk sayang


kasut yg sayang pergi interview (yg besar tu sdh tentu lah sayang eheh)

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha