NuffnangX

Wednesday, November 7, 2007

SaMa La PuLoK

kelakar plak rasanyer..

naper nak tau ker

baju aku ngan shumie sama la pulok..mmg tak rancang nak pakai sama pun..even dia pun tak tau aku pun ada baju sama ngan dia..bila parking keta sebelah menyebelah, tetiba minah nie horn kat aku..dia tunjuk lengan baju dia kat aku..

opssssssss tersama la pulok kita pakai ari nie..baju kami sama kat lengan baju jer..corak kat baju lain skit..aku ada corak kat tgh baju tapi shumie kat bawah baju jea (lagi satu ada corak kat bhg baju belakang, btl2 atas bontot tau :P) naper tak cayer nnti aku amik gambar bukti tadaaaaaaaa nie la baju nyer


tadaaaa nie la baju nyer


2 kata-kata indah:

J u l i a 。.゜✿ said...

haha ni la baru btol sahabat sejati. seb bek color tudung tak sama. =D

zh-ena said...

hahaha tu la pasal jue..mmg tergelak kami dbuatnyer..lucu tul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha