NuffnangX

Friday, November 16, 2007

LuNcH SoRaNg JeA

ari nie aku lunch sorang2 jea..cian kan..jd aku lepak kat CC kat Rahman Putra..internet kat opis ada problem jd tak dpt nak buka..lg plak ari nie lunch lama jd nak jln sorg2 pun malas..shumie balik umah kot..


mlm td aku, sayang ngan lini g Mydin Selayang..aku temankan lini pergi sini sbb dia nak cari kad kahwen..beli yg dah siap ajer..mmg nak jimat btl la adk aku nie nak kawen..tapi kad kawen yg dah siap kat Mydin nie mmg cantik..aku pun jeles tgk..cantik + murah = mmg jimat


lini plh colour biru (sbb dah tema kawen dia colour tu kan)..50 pcs cuma RM15.00 ajer (mmg cantik tau)..nnti aku scan kad kawen adk aku tu..


aku pergi bahagian tuppaware..uwaaaaaa cantik2 nyer, pastuuu murahhhhhh plak tu..aku amik 5 tuppaware..mmg colourfull la tuppaware kat sini..aku amik superman, frogie ngan tom & jerry (semua harga tak lebih dr RM10.00) - murah kan..kalau tau awal2 takyah beli kat OneUtama :(


alaaaa dah beli pun maner blh menyesal..next time beli kat sini ajer..pergi bahagian supermaket ingat nak beli bahan2 utk buat salad ngan daging salai tapi tak jual la plak..mmg kena belo kat cold storege la bhn2 mcm nie..








bekas bento yg baru - cantik tak?




**********************BENTO************************



pg nie terbgn lambat la pulok..nasib baik dah msk nasi mln td..lauk pun bayak lg jd aku hangat kan pastu msk dlm bekas bento baru yg aku beli mlm td kat Mydin..suka la bekas nie..


ada lauk ayam msk lemak ngan sambal grg jawa (nie utk mkn tgh sayang nnti)


utk bfast plak aku cuma wat sandwish telor mayo ajer..tak sempat nak wat grand2..atas sndwish aku wat muka panda (jd ker)..utk pencuci mulut ada dragon fruit ngan buah strawberry..ckp la utk sayang alas perut..




bento simple tadaaaaaaaaaaa





bento bfast - jd ker muka panda atas sandwish nie?






bento lunch - aku letak biskut meiji kat atas nasi

8 kata-kata indah:

nanonano said...

banyaknyeeeeee bekas bento !
ramai anak ke? huhuhu..
tp kiut2 ar..
ishk.. rajen benor wat bento skunk eyh?
jelesnyeee.. huhu :p

zh-ena said...

anak kucing byk la..blh tukar2 dlm 1 week tu :D

jom la pg2 kita wat bento, mesti seronok

arianna adrizal said...

nnti i pun nk buat bento gak.
tgh survey2 ni :D

Mak Su said...

hik hik hik, comelnyer food dia... mak su suka bekas yng pink tu, santekler

pearl'E.J said...

a'aa bekas yg pink tu comey sgt.. n sandwich pun tersangat la comeynya.. :D

zh-ena said...

arianna - jom arr buat :D

mak su - cantikkan, suka gakk sbb ada byk border :D

pearlej - comey2 syg nak mkn eheh :D

Faizah_Haris said...

uiiiii sgt rajinn diee!!....faizah pun kenan bekas hakk kaler pink ituuuu....

zh-ena said...

faizah - jom g mydin..mmg byk juai :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha