NuffnangX

Saturday, November 24, 2007

DaH Ok Ker

" marah dah reda kot"

td dia tegur aku..than maknernyer dah ok la tu marah dia..ok la tu..

aku bg kat dia kinder bueno (fav aku nie - huhuhu dah bg kat dia, aku kena minta sayang belikan yg lain utk aku) - aku letak note lg

aku minta maaf kalau aku ada sakit kan ati ko
sorry
p/s : tak seronok jd bisu
rindu nak bergosip
..
V


aku apply 1/2 day ari..nak pegi kenduri kawen member aku kat shah alam..

bye aku nak brsiap..nnti aku smbg story lg



************************BENTO***********************


pg nie aku buat bento syg pun sempoi gak..aku grg hashbrown, dumpling kristal ngan telor dadar..pastu aku rebus sosej ngan ayam kepingan..ayam kepingan nie aku buat sandwish..telor dadar nie aku buat bentuk tangan (aku jdkan jari tu bentuk peace) kelakar plak ada jari kat atas sandwish..nnti sayang buka bento dia mesti terkejut sbb ada tanda peace..

simple ajer kan

p/s : gambo ari isnin aku upload..

3 kata-kata indah:

pearl'E.J said...

alhamdulillah kalau semua dh ok.. kan ker elok kalau dh berdamai-damai nih kan.. :D

fizz said...

seronok kan kalo berbaik..rs hati tenang dan lega je :)

zh-ena said...

EJ - alhamdulillah

fizz - mmg lega hati ena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha