NuffnangX

Thursday, November 29, 2007

MiSSiOn CoMpLeTed

finally dpt jgk aku collect semua toys bee movie dr Mc'd..aku minat citer bee movie nie tu yg aku sggp collect semua toys nie..byk gak Mc'd yg aku pergi utk dptkan toys nie ajer..smp aku minta tlg dr abg Nasa (dia nie manager Mc'd kat Damansara Damai)..tapi kat store dia pun dah abis..emmmm cedih gak sbb tak dpt kan..aku dah collect 5 toys cuma tggl barry ajer tak dpt lg..tapi masa n d way balik kg sayang kami sggh jap kat IOI Mall kat Puchong..kami pergi mkn kat Shakey..n balik tu aku nampak Mc'd, apa lg terus la msk sbb nak tanyer toys..finally dpt jgk barry toys..yahooooo happy nyer



poster BEE Movie

sedutan dr filem Bee Movie

my collection toys Bee Movie
yg kuning nie tak tau name dia n Mooseblood
Barry N Adam
Pollen Jocks N Barry



*******************MoRNiNg MooD*******************

pg nie aku takder mood nak wat bento..sayang pun ckp takyah wat jd aku cuma buat air milo ajer..sayang tak suka mkn @pun minum time nak pergi kerja..dia takut skt perut..tapi sejak kawen ngan aku, aku akan make sure sayang akan minum skit..air milo tu aku akan letak sekali oarts skit supaya rasa kenyang ajer time waktu pg..jd bento yg sayang bwk dia akan mkn kat opis..pg nie aku minum milo cicah ngan roti..nak mkn yg lain tekak aku tak lalu nak mkn la..

muka ajer ceria tapi dlm hati saper yg tahu kan



air milo cicah ngan roti - cedap



sambil sarap kita tgk n dengar HOT.FAM

11 kata-kata indah:

NBK466 said...

Dgn ada baby nie rasa macam takde peluang nak bawak my elder daughter tgk cite nie kat wayang...

Penceroboh Blog Berlesen

zh-ena said...

thanks kunjung blog ena..klu tak sempat tggu ajer DVD citer nir kuar..blh baring2 tgk kat umah..blh gelak besar2..:D

leeds said...

comel2 toys bee tu. nk beli kat adik2 leed lah hehehe

hOtMaMa said...

kat rumah tengok hot fm... sampai kat opis tengok blog hotmama..hiks!
btw...siap ada koleksi lg..kalau saya mmg tak dapek la nak susun cantik2 mcm ittiew, sbb tak sempat lg nak amik gambar dah berteraburan dikerjakan oleh my darling shasya..!

Mak Su said...

eeiiii, comeinyer figurines tu..tentu baby w saya geram nak mamam

fizz said...

dulu time blaja2 suka gak kumpul2 brg McD nie..pastu mak asik bising, dia kata bt menyemak jek..sedih!...skrg dh jrg beli, tapi bila tgk yg ena kumpul tue, adus comelnya

shafarina said...

Comel la toys dia. Skang ni akak jarang keluar, so takde lah membeli.

Hmm... kengkadang tensen tu buat toya je. Layan sangat nanti kita pening kepala kan.

Orang aniaya kita, dia yg susah kemudian hari. Kita sabar ajelah. :)

J u l i a 。.゜✿ said...

ju rasa cam biasa jek cite bee movie nih.. =] lawak dia terlampau biasa..

i prefer shrek more.. tengok byk kali pon still kelakar & can make me happy..

so how's ur berurut session ?

Puteri Satu said...

comelnye bee-bee tu..Aqilah banyak bee gantung2 kat cot dia....huhuuhuu....ena nak tak..? nanti aqilah kasi sekor..huhuhuuu...

zh-ena said...

leeds - buatkan hati diorg gembira :D

hotmama - sementara takder anak2 nie blh la buat koleksi eheh

mak su - jgn la mamam

fizz - ena dr study lg mmg dah simpan benda2 mcm nie..sama gak kena bebel ngan maa sbb beli benda yg tak berfaedah..tapi suka kan nak wat camner :D

wan - bersabar la nie kak wan huhuhu

jue - ena tgk maner2 cartoon pun akan ckp semua best asalkan blh buat ena gelak confirm citer tu best..psl urut tu, wak tu ckp klu period lg mcm biasa la kena la dtg berurut lg..harap2 pas nie ada la hasilnyer InsyaAllah

zh-ena said...

puteri satu - nak nak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha