NuffnangX

Friday, January 30, 2009

RiNdU SaNgAt

hari nie dah 3 hari umairah tak bersama ngan kami..rindu toksah cakap la..mmg rindu gila..memandangkan nie adalah kali pertama aku berpisah ngan umairah ssh aku nak cakap aku tak rindu kat permata hati kami tu..

siang mungkin aku tak terasa sangat sbb siang mmg aku bekerja..terasa bila waktu malam..malam dalam kol 3am to 4am mesti aku akan terjg sbb aku dh biasa kan bangun utk susukan umairah..tapi dlm 3 hari nie bila aku terjg tgk umairah takder kat sebelah cam nak nangis ajer..terasa bosan jgk bila umairah takder kat sisi aku..mmg sblm nie kami tggl berdua ajer tapi situasi skang nie lain sbb kami dh rasa kehadiran umairah kat sisi kami..jd bila umairah takder, mmg terasa kekosongan tu..

jd sblm tido aku mmg layan ajer gamba umairah..esok kami dh blk umah mak..blh la aku peluk cium umairah..huhuhuh ibu rindu sgt kat umairah..rindu nak dgr gelak umairah n rindu nak dengar tangisan umairah :D esok kita jumpa kan sayang..tggu ibu tau



umairah tgh mandi dlm bby tabh


gambo umairah yg aku rasa geram ajer ngan pipi dia


gambo umairah time aku still dlm pantang lg


gambo umairah dlm kepanasan..tido hanya ngan barut n dypers jea


layan gambo ajer ilangkan rasa rindu yg tak tertahan :(

4 kata-kata indah:

iman said...

hehehe sabar yer acik ena, ari nie dah sabtu....kim salam kat umairah erk...

ZH - Ena said...

iman aka imah - tu la acik ena dh tak sabar nak blk sri kundang nie..blh la acik ena ngomol2 umairah..insyaAllah acik ena sampaikan salam iman kat umairah erk :D

UnGu VioLeT said...

salam.. bile2 free dtg ambik follower award dari blog mar yer.. thanks..

ZH - Ena said...

mar - ok ajer :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha