NuffnangX

Thursday, January 29, 2009

BaCaaN YaSSin

mlm isnin tu kami sekeluarga sayang buat bacaan yasin ngan bacaan ayat kursi..mak mertua aku suka buat majlis bacaan nie kalau semua adk beradik sayang balik ke kampung..ialah kira perjumpaan adk beradik nie berkat la skit kan..

mak mertua aku letak 1 baldi air kat tgh kami sblm bacaan start..baca yasin sebanyak 50x n baca ayat kursi sebanyak 200x (kalau tak silap aku la)..sbb banyak kan jd kami letak kan batang lini tgh2 jd saper yg dh baca baper kali kena amik sebatang sampaila batang lidi dh abis dlm bekas tu..begitu jgk la ngan ayat kursi..

air dlm baldi tu mak msk kan dlm botol n bg sorang satu..memandangkan semua org rasa mcm tak sihat..kami digalalakkan utk mandi air bacaan nie skit..umairah pun aku mandikan guna air nie..

pas bacaan baru la kami semua mkn..menu utama adalah rojak jawa..1st time aku mkn..sedap la jgk..umairah mmg lena la tido ialah siangnya dh penat jln2 ke KLCC dh tentu la mlmnya tido tak ingat kan..





makan jgn tak makan - msg2 tgh lapar nie




sayang main ngan cik ajak
ramai yg melayan umairah :D

3 kata-kata indah:

UnGu VioLeT said...

salam kenal.. salam ziarah... nice blog!!.. ade mase, singgahlah blog mar pulak.. thanks...

norainiammran said...

bilalah ain dan suami nak tgk anak sendiri dilayan oleh ramai orang... rindunya.... ahahhaha belum ada anak lagi, dah rindu ke?

ZH - Ena said...

ungu violet - salam ziarah n salam perkenalan..thanks sbb sudi sggh blog ena :D

noraini - kena rajin berusaha buat ank la ain hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha