NuffnangX

Friday, May 27, 2011

Umar Demam

hari nie aku ambil EL
terpaksa la beb
puk0l 3am tadi
tetiba umar menangis
bila aku rasa badan umar - memang panas
alahai anak ibu tak sihat ker


memang panas
bagi minum susu pun taknak
jadi merengek jea la
tak tunggu lama aku minta sayang ambilkan ubat demam umar dalam fridge
ubat umar dam umairah memang aku simpan
tak buang pun
ialah time emergency macam nie
kena la ada ubat standby di rumah kan
lepas bagi makan ubat
apa lagi kan
nak kena berdukung jea la


letak bawah memang taknak
nak baring atas paha pun jugak
emmmm tetiba plak umairah menangis
nak susu pun nangis
umairah nie mana b0leh teng0k kalau adik dia terlebih manja dengan aku
tu yang pagi-pagi buta merengek jea
sabar jea la


jadi dari puk0l 3am tadi sampai la skang nie
aku memang tak dapat lagi melelapkan mata
kalau tid0r dalam buaian
nak berenjut jea la sepanjang masa
sebab tu la kalau tiba situasi macam nie
nak jea aku beli buai elektrik jea
penat beb


tunggu masa puk0l 12 lebih untuk bagi ubat lagi pada umar
umairah aku dah hantar ke nursery pagi tadi
jadi dapt la aku tumpukan sepenuhnya pada umar tika nie
petang nnti minta sayang ambil umairah di nursery.


cepat sembuh yea sayang

1 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

kesiannya,anak akupun ari tue demam...mmg worried, x tdo mlm...tdopun mcm ayam....kekejap terjaga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha