NuffnangX

Monday, May 16, 2011

Sedapnya Bila Ada 0rang Belanja

selepas balik dari wedding sally
shumie ajak pergi ke pekan Kajang
untuk menjamu selera Satay Haji Samuri
0k jea
ialah aku pun masih lapar lagi
makan skit jea kan


aku msg zura
tanya dia di mana
bila dia reply semula yang dia terus balik
jadi lupakan jea nak ajak makan sekali
bila skang nie baru teringat
napa la masa di rumah sally
kami tak terpikir nak ajak jumpa di luar
ialah b0leh sambung b0rak di luarkan
dengan suasana yang aman


dah lama tak datang ke sini
tak sangka plak sebelah bangunan satay hj samuri nie sudah ada taman mainan
turun sahaja kereta umairah apa lagi
terus menuju ke taman mainan jea la
emm macam tak pernah main jea
aku dengan shumie terus pergi ke restaurant
kalau tunggu umairah main memang berjanggut la aku tunggu dia main


kebetulan time kami datang
bahagian atas tutup
jadi kami makan di bawah sahaja
masuk ke restaurant
semua memandang aku
ialah apa tak pandangnya
umar tak berbaju cuma pakai pampers jea
ialah babah dia b0gelkan umar sebab dari rumah sally memang panas tak ingat
jadi umar meragam sebab panas
bila buka baju baru senyap skit


umairah pun main sekejap sahaja
sebab tetiba hujan turun
emmm bagus
b0leh la duduk diam dalam restaurant jea



memasing tukar unif0rm
macam mana la tak bawak beg besar bila keluar berjalan-jalan
baju basah la..k0t0r la..pampers b0c0r la..
macam-macam



thanks shumie belanja makan satay kali nie
tapi barang k0 tetap tertinggal dalam kereta kan
dah bawak tapi tetap terlua jugak nak ambil



umar memang suka tarik rambut kakak dia
dalam sejuk tu
masih lagi nak minum ABC



0rder 20 cucuk pun tak abis makan
sedap plak satay daging dia bila makan di sini
kalau makan di tempat lain
rasa kurengggg skit la


nanti kita jumpa semula la shumie
barang k0 ada lg pada aku nie
cian zura..tak merasa satay kajang
sudah la member aku nie hantu satay
lain kali kita plan reramai makan di sini nak tak
b0leh la jumpa dengan Dee
nak tak??

2 kata-kata indah:

atty's said...

lama dah tak makan satay kjang..selalu makan satay uk kt bngi sek 7

Zura said...

hihi...boleh aje...asalkan sate...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha