NuffnangX

Friday, May 27, 2011

Dinner Kami Di Mc'd Sahaja

dinner kami malam tadi semp0i jea
beli tapau di mc'd
memang la 0rang skang nie ambik mudah jea pasal hal makanan kan
sebab tu la umur tak panjang macam
0rang2 dahulu
sebab 0rang dahulu hal pemakanan memang berjaga
0rang skang nie semuanya nak FAST jea
sebab tu la MATI pun FAST jugak
tak sempat nak jumpa cicit pun
cucu pun entah dapat teng0k ke tidak


sayang puasa minggu nie
aku saja yang malas nak puasa
bukan taknak puasa
tak tahan dugaan di 0pis
sejak hari isnin hingga hari rabu
di 0pis aku nie ada buat training untuk guards
jadi makanan memang banyak untuk di agih2kan untuk staff yang ada
jadi sayang plak kalau aku tak makan
tak abis nanti saper yang nak telan - aku jugak hahahhahaha
ALASAN jea tu beb


jadi selepas sayang minum teh panas di rumah
kami singgah sekejap di mc'd untuk makan la kan
tapi kalau beli tapau sahaja
sebab time selepas magrib adalah waktu umar untuk tid0r
kalau tak dapat tid0r dengan selesa alamatnya
memang meragam la si kecik nie
baik makan di rumah
aman jea
makan di sini nanti
b0leh tercekik-cekik aku di buatnya
selalu dah alaminya



di kaunter
umar sibuk la jugak nak membelek menu yang ada atas kaunter



umairah plak sibuk nak sp0ngeb0b dia
tapi sp0ngeb0b dah abis
cuma ada patrick jea
nasib baik la bila tunjuk t0ys patrick umairah 0k sahaja
b0leh accept la
lega skit


jadi skang nie kalau keluar memang susah la kami nak makan di luar
beli tapau makan di rumah sahaja
dah ada dua anak nie
s0rang-s0rang dukung anak
aku biasa la dukung umar
sayang dukung umairah
umairah pun sama naik
teng0k adik dia berdukung jangan harap la umairah pun nak berjalan
pasti nak berdukung jugak


jadi nak aku dan sayang ber'r0mantika sambil pegang jalan
jangan harap la
bila sudah ada anak dua nie
emmmmm

1 kata-kata indah:

Sidratul Muntaha said...

ena..
ade anka dua ni mcm ade anka sepoloh dah!!
ahahhahah!!
tak menang tangan...
klu salah sorang behave takper jugak..
klu dua2 tak behave?!
ahahaa...
aku pun malam tadi org tua bwk mkn kat kedai...
setot elok jer dok diam.
tpi dak ara?!
ya ampun!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha