NuffnangX

Thursday, May 19, 2011

Bila Sudah Meniarap

umar skang nie pantang dibaringkan
c0nfirm akan meniarap
skang nie selepas mandi punya la payah nak pakaikan pampers
terpaksa la aku kangkangkan kaki untuk kepit si kecik nie


kalau letak bantal kiri kanan umar
memnag tak jalan la
mesti dapat meniarap jugak
bagi pegang barang pun sekejap jea leka
pastu nak meniarap la semula
kalau time nie 0k la kan
nak meniarap sangat
aku memang akan benarkan


tapi paling aku tak suka
bila si kecik nie sudah mengantuk sangat
tapi nak meniarap jugak dalam buaian
dah la nak tid0r dalam buaian
tid0rkan atas tilam bawah taknak tid0r
tid0r atas tilam bila waktu malam jea


muka dah mengantuk
tapi tetap lawan jugak mata tu
pastu mula la merengek
pastu meragam


pastu angkat kaki
masukkan kaki dia ke dalam mulut dia
tak sempat lagi nak snap gambar umar time tengah kunyah kaki dia tu hehehhehe



sudah mula untuk meniarap
berpusing-pusing la badan dia dalam buaian tu
geram jea teng0k
betulkan pastu mula la meniarap semula


macam-macam peel la umar skang nie
tunggu dan lihat apa lagi si kecik nie akan buat

4 kata-kata indah:

Redbloodsnow said...

alololo..comelnya. geram tgk! :D

A N A K - A N A K K U said...

hehehe...biar je na dia tdo mcm tue, anak akupun kekdang tdo mcm tue...erk dh gigit jari kaki...nk dpt adik lagi lah tue...hahahaha

Zura said...

macam anak buah aku suke buat gaya kupu2 dalam buaian

Redha said...

baby saya yang pertama skrg baru 3 bulan 27 hari. skrg dh pndai meniarap. sampai meniarap dlm buai mcm ni jugak. serupa...tapi memandangkan anak pertama, sy risau plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha