NuffnangX

Thursday, May 5, 2011

Time 0ff - M0nthly Check Up Umar



hari nie aku masuk kerja lambat skit
sebab nak bawak umar pergi m0nthly check up
check up nie untuk usia umar 6 bulan
bawak check up di klinik desa kundang


pergi dengan sayang sekali
kami datang puk0l 8 lebih
puk0l 11am baru la n0. kami di panggil
kesian umar terpaksa tid0r di atas paha babahnya
kalau paha aku jangan harap la dapat nyenyak tid0r
paha tulang
paha babah dia paha dupl0p hahahaha
tu yang empuk jea tid0r tu


kali nie lambat di panggil
sebab nurse cuma ada 2 0rang sahaja
s0rang jaga di kaunter
dan lagi s0rang check kanak-kanak
kebiasaannya ada 3 nurse


umar beratnya skang nie 6.9kg
kena suntikan tadi
cian anak ibu
suntikan 6 bulan nie nurse cakap akan demam
alahai sian anak ibu
baru baik dari batuk dah nak kena demam plak
tak abis-abis dengan sakitnya


sampai rumah jea
siap-siap bagi ubat demam pada umar
dan aku bersiap-siap untuk pergi ke tempat kerja
pukul 11.45am aku masuk 0pis
nasib baik la aku teringat di klinik tadi
untuk minta slip time 0ff dari nurse
jadi ada bukti aku pergi klinik bawak anak aku
pada punch card minta b0s aku sign
jadi pihak HR akan tahu kenapa aku masuk lambat ke 0pis

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha