NuffnangX

Thursday, May 26, 2011

Tengok Wayang


malam tadi aku sudah membooking kan diri aku
untuk melihat citer nie di pawagam OU

thanks sayang sebab sanggup membookingkan tiket nie
dan sanggup menjaga anak-anak di rumah
keprihatinan sayang amat la ena hargai
hehehehhe macam karangan surat plak


waktu tayangan sayang pilih pukol 8pm
yang pergi tonton sekali dengan aku malam tadi
ialah mak dengan ana
kami bertiga sahaja
anak-anak memang tinggal di rumah
suami yang take care


bagi aku citer nie
memang BEST
tak tahu naper ada suara yang kata tak best
sesaper nak tengok
kena sediakan TISU la
memang sedih
bagi aku tak rugi la duit untuk tengok citer nie


jadi sesiapa yang belum terjah lagi
sila-sila la tengok erk
pasti memuaskan hati korang


keluar panggung dengan hati yang puas :D

4 kata-kata indah:

~ain said...

tgk iklan je dah sedih dah... (tganu tak de panggung. ken abeli dvd laaa gamaknya)

A N A K - A N A K K U said...

heheheheh....

Zura said...

hehehe...ko kan ratu air mata na...tp aku mcm x xcited plak nk nengok...

~~@lyci@~~ said...

mmg besttt giler.. xrugi tengok.. alycia pun br tgk smlm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha