NuffnangX

Saturday, May 28, 2011

Umar 7 Bulan

hari nie genap umar 7 bulan
sekejap sahaja rasanya kan
umar sudah 7 bulan
tinggal beberapa bulan sahaja umar akan melangkahkan kakinya untuk berjalan plak


skang nie umar dalam pr0ses untuk merangkak
sudah b0leh angkat punggungnya untuk menuju ke hadapan
sudah laju ke hadapan dan sekelilinga dengan mengheret badannya
cuma mengambil masa untuk merangkak plak ketika nie


kalau naik walker memang sudah laju jea
mengajar kami di belakang
memang sudah pandai main dengan kakaknya
apa sahaja kakak dia pun pasti umar akan tergelak dan perhatikan dengan ralit
apa yang kakaknya buat
ialah id0la umar kan


kalau tid0r dalam buaian
kalau tak zip di hujungnya
pasti la dengar umar akan jatuh buaian
memang kami lapikkan tilam di bawah buaian
ada sekali umar jatuh buaian tapi tetap pejam mata - tid0r
hahahhahahah memang kelakar


sudah pndai untuk mengikut kami untuk keluar
kalau teng0k aku sudah pakai tudung
mula la depa kan tangan minta di dukung
alahai anak ibu


time aku nak pergi kerja
pasti nak naik dahulu
naik kereta tak berjalan pun tak apa
kalau tak masukkan ke dalam kereta
memang sepanjang hari akan meragam la - kata mak aku la
jadi time pagi sebelum kerja sambil aku panaskan enjin kereta
umar sekali akan duduk di belakang panaskan m00d dia hehhehehehe


sudah makan bubur
pelbagai perisa yang mak aku buatkan
aku di hujung minggu baru berkesempatan buatkan bubur untuk umar
kuat makan umar nie
jangan la makan depan dia
pasti terjerit-jerit minta nak jugak


memang banyak perubahan umar menginjak umur 7 bulan nie
j0m layan gambar umar ketika bangun dari tid0r
fresh lagi nie

layan...







geram tang mata pada umar nie
rambut keras menegak jea

3 kata-kata indah:

chik star said...

hihi umar umar.

ena ade yek buaian yg ade zip ?
nak cari jugakla..
as pon same mcm ena. bawah buai ade lapik tilam anak.

Cik Puan Zura said...

comelnya umar...salam kenal dari acik...

Zura said...

macam apek anak ko nie na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha