NuffnangX

Monday, May 23, 2011

Kakak Gigit Kaki Adik

bila yea kejadian nie berlaku
kelupaan plak aku
tapi yang pasti berlaku pada minggu lepas


kejadian terjadi disebabkan adik beradik nie
tak b0leh bersentuhan
bila baring di atas tilam
baring sebelah menyebelah
umar memang suka tarik rambut kakaknya
dan pasti akan tarik puting umairah
2 3 x jugak buat
jadi si kakak dah naik angin
jadi umairah dah geram
terus di gigitnya kakai adiknya
aku memang tergamam la bila umairah gigit kaki adiknya



bila aku terus dukun adik dia
dan umar plak menangis memang kuat

aku tak marah pun umairah
umairah terus menangis jugak
ingat aku nak marah dia la tu
cuma bila umairah nak duduk dekat2 pada aku
aku buat tak tahu jea

terus aku cakap
"lain kali nak buat lagi tak"
terus umairah geleng kepala tak buat lagi
"teng0k adik dah sakit, umairah nak jadi kakak baik @ jahat nie"
"nak jadi kakak baik"


terus umairah peluk adik dia
"kakak s0rry"
hehehhehhe pandai pun ambik hati 0rg lain semula



umar baru lepas nangis
nak pujuk si kecik nie pun makan masa jugak
ketegaq jugak si kecik nie



tapak kaki umar yang ada kesan gigitan umairah
memang berbekas
alahai anak-anak ibu
macam-macam hal la

6 kata-kata indah:

saya said...

aduhhh..dalam jugak berbekas kesan gigit tu ye. sian umar mesti sakit tu. umairah tergeram agaknya sebab selalu dia je kena tarik rambut lama2 hilang sabar. hehehhee...

nanonano said...

huwaaaaaaaa
tggl kesan kat tapak kaki umar,
siannye :(

A N A K - A N A K K U said...

hahahaah iman adik dia rajin gak buli dia, tp paling kuatpun dia marah, pastu babab skit, adik dia sure nangis...

Zura said...

ganasnye...

~ain said...

dia geram kot tgk kaki adik dia comel!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..sian adik kena geget :) seb baik pandai pujuk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha