NuffnangX

Monday, May 16, 2011

Sally's Wedding

15.05.2011
hujung minggu semalam kami pergi ke Semenyih
untuk menghadiri perkahwinan rakan sek0lej dahulu
selamat pengantin baru Sally
sally adalah rakan r00mate kami time study di k0lej dahulu
memang aku akan cuba untuk menghadiri perkahwinan
rakan-rakan aku sekiranya tiada perancangan yang lain


cuma rakan aku liss yang akan kahwen pada 27hb nie
aku tak dapat nak datang
jauh nak pergi - kelantan
cuma hadiah yang dapat menghadirkan diri - maaf la liss yea
aku tetap mend0akan kebahagian k0 liss dari jauh
mmuahh mmuah


aku berjanji dengan zura untuk jumpa di ess0 BBSG
pada puk0l 11am
cuma puk0l 1145am baru kami sampai di sana
hehehehehe maaf la kelewatan sungguh
nak tahu napa lambat k0rang tanya la shumie
minah tu yang buat kami lewat sampai


kesesatan jugak nak pergi ke Semenyih
bukan sesat sebenarnya
cuma tidak kepastian sama ada jalan yang kami masuk betul @ salah
bila keluar semula baru kami perasan yang jalan kami masuk tadi
c0nfirm betul
huhuhuhuhu
bila kami masuk balik teng0k2 bad dah ada di depan kami
jadi c0nfirm betul la tu


kami sampai dalam puk0l 1pm
jadi memaang cantik la masa kami sampai
sebab sally bersanding puk0l 1 lebih
sampai kami letak dahulu hadiah kami bawak untuk sally
terus menuju ke bilik pengantin
nasib baik la bukan masa untuk keluar lagi untuk sally keluar bersanding
jadi macam biasa la
aktiviti berp0sing-p0sing dilakukan
nasib baik la umar tak meragam time dalam bilik pengantin nie
lega skit



dalam kereta
umar dan umairah tid0r dengan lena
umairah taknak duduk di depan
sanggup duduk di belakang sama dengan aku ngan shumie
sempit-sempit di belakang
seat depan k0s0ng
kalau aku duduk depan
sibuk jea umairah nak menyelit jugak di depan
sampai susah umar nak baring di atas paha aku
sebab umairah pun menyibuk nak duduk di atas paha aku


sally yang cantik berseri jadi permaisuri sehari
sem0ga berbahagia hingga ke akhir nyawa



umar jadi budak baik
nasib baik la tak meragam sangat dalam bilik pengantin


dari kiri : imah..zura..aku..z0..shumie



sebelum balik kami sempat menjengah pengantin untuk
bergambar sebelum pengantin makan beradap
sempat lagi si shumie minta kek ch0c dari sally
yang dapat shumie dan z0 k0t rasanya
tapi kek ch0c tu yang makannya umairah jea yang melantaknya dalam kereta
hehehhehe


makanan yang dihidangkan untuk tetamu jemputan memang sedap
paling aku suka ayam masak cili api
perghhh memang sedap
macam nak minta bawak balik jea hahahahhaha
tak malu
nak tambah plak segan hehehehhe


tak sempat nak bergambar dengan sally di pelamin
terlupa plak nak ambik gambar di situ
biasa la kalau takder saper yang ajak c0nfirm bebudak nie segan nak bergambar
kena ada yang mulakan baru la ada yang f0ll0w




sebelum balik
bergambar dahulu di pintu gerbang pengantin
emmm rasa sekejap jea kita berjumpa kan
tak dapat nak b0rak lebih-lebih
masa mengejar diri masing-masing


bila la kita semua akan berjumpa kembali kan

untuk Sally
selamat pengantin baru
sem0ga menjadi isteri yang mithali kepada suami tersayang
sem0ga berbahagia selama-lamanya
Amin

1 kata-kata indah:

Zura said...

tuelah..gmbar kat pelamin xde...masakan dia mmg sedap na..ayam masak cili api tue lg sedap..aku xnmpak acar buah...semuanye sedaplah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha