NuffnangX

Thursday, May 26, 2011

Balik Dari Nursery

lama tak update st0ry umairah kan
selalu update citer adiknya sahaja - umar
hari nie nak update str0ry umairah ketika minah kecik nie balik dari nursery


selalunya kalau aku malas nak turun dari kereta
aku akan st0pkan kereta di hadapan pintu masuk nursery
jadi bila umairah nampak kereta aku
pasti dari depan pintu nursery umairah akan melambai-lambaikan tangan
bila nampak kelibat kereta kancil ibu dia


m.cik yang menjaga pun sudah kenal ahli keluarga kami
jadi bila nampak kelibat aku
baru la pintu nursery akan di buka
untuk membenarkan umairah keluar



sambil mengheret keluar beg sandang dia
@ sandang beg dia di belakang dia
ikut pada m00d umairah
keluar terus mencari selipar dia
walaupun ada yang sama selipar di situ
umairah kenal harta benda dia hehehhe


sambil nak menuju ke kereta
kita p0sing sekejap



pintu kereta pun
dia yang nak buka sendiri
memang tak bagi aku bukan kan untuk dia
macam dah besar sangat kan




dah masuk suka sangat bergayut pada pemegang pintu
bila aku cakap baik-baik tak dengar
bila suara aku dah bertukar nada
baru la terhengeh-hengeh minah kecik nie tutup pintu
geram tau



berp0sing dengan risalah kup0n free dari mc'd
dah tak b0leh pakai pun
hari selasa dan rabu yang lalu
mc'd ada buat pr0m0si
beli burger mc'chicken akan dpt free burger mc'chicken jugak
ada tak k0rang terjah untuk dapat free burger nie :D



aku dan umairah
anak kesayangan ibu
termasuk umar jugak


skang nie dah pandai baca d0a makan dan d0a sebelum tidur
n0 pun dah hafal
ABC jea tunggang langgang lagi
huruf jawi pun dah kenal skit-skit


Alhamdulillah

1 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

bestnye.....heheeheh alhamdulillah anak² membesar dgn baguskan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha