NuffnangX

Monday, November 21, 2011

Hari Nie Saya MC



sejak malam tadi aku asyik la ulang alik ke toilet

minum air teh pekat - tak jalan

makan ubat pil kecik-kecik tu pun tak jalan

rasa macam nak berkhemah jea depan toilet

rasa nak membuang jea terus masuk ke toilet

bila terjadi macam nie perjalanan dari bilik ke toilet rasa macam jauh sahaja

padahal dalam 10 langkah dah sampai

aku rasa aku cerry berry nie sebab makan di kenduri kahwin semalam la

tapi yang pelik cuma aku sahaja yang sakit perut

mak, umairah dan umar tiada apa-apa pun

cuma aku sahaja yang alamai


jadi disebabkan sudah kelesuan

pergi klinik pagi tadi dan terus cakap aku nak air garam

dapat MC sehari

sebab memang pucat muka aku

ialah asyik membuang tapi tak masuk apa-apa untuk recovery badan aku semula

ubat sakit perut dengan cirit aku tak telan pun

aku cuma minum air garam sahaja

bila masuk ke tengahari keadaan aku dah pulih sedikit

Alhamdulillah..emmmm kalau pergi kenduri kahwin

tak makan macam tak hormat majlis

tapi bila makan nie la jadinya pada diri aku huhuhuhuhu

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha