NuffnangX

Thursday, November 17, 2011

Sakit Leher ~ Salah Bantal

comey plak tengok kucing orange nie sakit leher eheh
pagi nie bangun memang terasa sakit sakit di bahagian kiri leher
pusing ke kiri pun sakit
rasanya aku pakai bantal tinggi sangat nie malam tadi
tu yang pagi nie menanggung azabnya
bila sudah tidor memang aku dah tak gerak-gerak
terus tidor mati - sayang cakap la

pagi nie di ofis kena sakat dengan member ofis
salah bantal atau kena gigitan dracula
hampeh betul la bebudak nie
memang otak kuning memanjang jea

tapi seyes la sakit
balik kerja nie nak minta tolong mak urutkan
sebab boleh rasa bahu aku macam keras semacam jea
kalau tekan terus aku sedawa
emmmm dah masuk angin pun huhuhuhu

2 kata-kata indah:

hOtMaMa said...

mmg kena urut le.. sbb dah salah urat tu.. blh bayang mcm mn sakitnyer.. nak toleh2 pun susah kan.. huhu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

eliss pun selalu salah bantal. sapu lah yoko2 kasi lega sket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha