NuffnangX

Tuesday, November 15, 2011

Dapat Hadiah Dari Teman Blogger

sebelum nie pernah komen di blog Ain (seorang pensyarah dan penulis novel)
yang aku suka sangat tengok cover buku terbarunya
nampak comey dan hati tertarik nak membacanya
dan tak sangka di suatu hari Ain menghantar sms nak minta alamat
jadi bagi jugak, takkan la nak jual mahal bila orang nak minta alamat rumah kitakan

jadi hari khamis minggu lepas
sudah terima parcel dari Ain
thanks Ain



bila buka tak sangka plak terima hadiah nie


wah memang suka sangat..



sipnosis novel nie :


Diari Seorang Pengawas


semua orang kata pengawas adalah manusia paling skema.


suka tulis nama orang lain.


suka cari kesalahan orang lain. Fazrul juga tidak terkecuali daripada berpendapat begitu.


sehinggalah pada suatu hari....


nak tahu kena la baca sendiri


pada sesiap nak miliki novel nie boleh terjah blog Ain untuk mengorder novelnya :D

thanks Ain sebab sudi memberi hadiah nie...mmuahhhhh kat hang

3 kata-kata indah:

Sidratul Muntaha said...

den pun dpt juge..
hihiih

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alhamdulillah, rezeki tu.. =)

~ain said...

oh.. terkejut! ingatkan parcel dari siapa sbb alamat tu seme cik abang tulis.. ain bungkus dgn kertas putih je.. =) btw, simpan untuk umairah ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha