NuffnangX

Tuesday, November 22, 2011

Wajah Seiras Tapi Tak Sama

hari minggu yang lalu
waktu pagi channel tv pasti kena tekan 611
jadi nak taknak melayan la jugak
sayang plak kena kerja - jadi hujung minggu yang lalu memang kami anak beranak
tak ke mana pun..duduk sahaja di rumah
tengah tengok kartun nie
tetiba umairah garu-garu kepala
terus dia angkat umar dekat kan pada tv
terus umairah cakap "ibu sama la macam adik"umairah
aku yang tengah tengok tv tu terus tergelak
hehehehehehe tak kesah la muka sama
tapi perangai jangan sama tau adik hehehehehe

umar yang botak

korang nak tahu siapa yang umairah katakan sama macam adiknya

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

HAGEMARU hehehehehhehe


kelakarkan


yang sama bagi aku cuma kebotakkan Hagemaru yang ada persamaan dengan umar


korang suka tak tengok kartun Hagemaru nie


memang lawak cuma tu la suka sangat buli orang lain termasuk la datuknya tu


peace :D

5 kata-kata indah:

~ain said...

kartun tu lawak tang mak pak dia asik nak berjimat je tu.. hahhaahha

umar, kebotakan je sama.. rupa tak macam hagemaru pun..

mummy_ayu said...

ah ah..ada persamaan gak..he he he

zh-ena said...

ain - tu la plg jelas tang botak yg umairah cakap sama mcm adiknya tu

zh-ena said...

mummy ayu - heheheheheh tang botak depa la tu yg sama

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

adoi kak........sgt lawak okae.......x pasal azie gelak sorang2 tadik...hhihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha